share:

امتیاز محصول:

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

قیمت پایه از:

250,000,000 تومان

تخفیف ویژه روی خرید نهایی

برای استعلام قیمت و موجودی با شماره 02166152344 تماس بگیرید.

صنایع و کارخانجات کشور، در گروه بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان آب قرار می‌گیرند که باتوجه‌ به حوزه فعالیت و روش تولید، از نظر کیفیت و کمیت، میزان متفاوتی از فاضلاب را تولید می‌کنند. به همین دلیل است که فرایند تصفیه فاضلاب‌های صنعتی بسیار پیچیده‌تر از فاضلاب بهداشتی است. درنتیجه، برای طراحی، ساخت، تولید و همچنین راه‌اندازی و نصب انواع دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی، به تجربه، مهارت و تخصص بالایی نیاز است. صنایع و کارخانجات به نسبت مصرف آب بسیار بالایی دارند و باتوجه‌به کمبود منابع آبی و شرایط بحرانی آب، خرید پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی ، راهبردی کارآمد و مناسب به شمار می‌رود. شرکت مهندسی پاک پساب اقلیم با رویکردی نوین و ارائه روش‌های بهینه، انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و نحوه فعالیت صنایع تولید می‌کند. در ادامه راهنمای جامعی از نحوه عملکرد، مزایا و کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی را ارائه داده‌ایم.

فاضلاب صنعتی چیست؟

فاضلاب صنعتی یا پساب‌های صنعتی، به خروجی آب استفاده شده در چرخه و فرایندهای تولیدی و شیمیایی صنایع اطلاق می‌شود. بسته به نوع فعالیت صنایع، ترکیبات پساب‌ها متفاوت از یکدیگر است. فاضلاب صنعتی معمولاً حاوی ترکیباتی چون مواد اکسنده، فلزات سنگین، حلال‌ها و مواد معدنی است.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، مصرف بالای آب توسط صنایع و ورد آلاینده‌های خطرناک و سمی از طریق پساب این کارخانجات به محیط‌زیست است. علاوه بر این که مصرف آب موجب بحران بی‌آبی و خشکسالی در بسیاری از مناطق شده است، آلودگی آب نیز تهدیدی جدی برای محیط‌زیست به شمار می‌رود.

فاضلاب صنعتی چیست؟

باتوجه‌ به آنکه تعداد کارخانجات و صنایع فعال در کشور بسیار زیاد است و سالانه حجم بسیار زیادی آلاینده وارد چرخه آب شده و منجر به آلودگی آن می‌شود، یکی از بهترین روش‌های مدیریت پساب صنعتی استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی است که در ادامه به عملکرد آن اشاره کرده‌ایم.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی چیست؟

دور بودن شهرک های صنعتی از تصفیه خانه های متمرکز از یک سو و تفاوت غالبا فاحش میان آلاینده های موجود در فاضلاب صنایع مختلف، موجب ایجاد نیاز برای احداث تصفیه خانه های درجا یا استفاده از پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی شده است.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی چیست؟

علاوه بر موارد ذکر شده در بسیاری از شهرک های صنعتی, علاوه بر احداث سیستم های تصفیه فاضلاب درجا برای کل صنایع موجود در شهرک، الزام به استفاده از واحدهای پیش تصفیه یا تصفیه کامل فاضلاب برای بسیاری از صنایع به دلیل آلایندگی بالای آن ها، وجود دارد.

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی، تصفیه خانه های کامل غیرمتمرکزی هستند که در محل تولید فاضلاب نصب میشوند و فرایند تصفیه در آن ها، به صورت خاص منطبق بر کیفیت و حجم فاضلاب تولیدی طراحی میشوند. این سیستم‌ها به منظور حذف یا کاهش آلودگی‌ها، مواد آلی، املاح، مواد شیمیایی و دیگر آلاینده‌ها از فاضلاب های صنعتی استفاده می‌شوند. انواع فرایندهای تصفیه، قابلیت اجرا در قالب پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی را دارند و این امکان را به مصرف کننده میدهند تا مطابق با محدودیت های مکانی یا شرایط خاص بهره برداری، پکیج تصفیه را خریداری نماید.

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی تلفیقی از انواع مختلف و کاربردی تجهیزات تصفیه فاضلاب است که برای جداسازی یا از بین بردن آلاینده‌های بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی از داخل پساب‌های صنعتی استفاده می‌شود. نوع و قابلیت تجهیزات پکیج فاضلاب صنعتی بسته به نوع آلاینده‌های موجود در پساب و همچنین حجم تولید آن متفاوت است. فاضلاب و پساب صنعتی پس از ورود به دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی ، چندین مرحله را طی کرده و از بخش‌های متفاوت این دستگاه عبور می‌کند تا تمامی آلاینده‌ها و آلودگی‌های آن به‌ طور کلی حذف شوند. در نهایت کیفیت آب حاصل شده مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، می‌توان پساب را وارد محیط‌زیست کرده و یا در فرایندهای مختلف کشاورزی و صنعتی از آن استفاده کرد.

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

اثرگذاری هرکدام از موارد زیر در تصفیه فاضلاب صنعتی متفاوت بوده و باید برای تصفیه آن‌ها را در نظر گرفت:

    • فلزات خاص

    • جامدات معلق

    • ترکیبات آلی متفاوت

    • میکروارگانیسم‌های شاخص

    • اکسیژن‌خواهی زیستی و شیمیایی

    • دما، روغن و گریس

    • نیتروژن و فسفر

با استفاده از پکیج‌های تصفیه فاضلاب صنعتی علاوه بر اینکه می‌توان به رفع مشکل کم‌آبی کمک کرد، از آسیب به محیط‌زیست و ورود مواد مخرب به آن و همچنین از شیوع بیماری‌های واگیردار می‌توان جلوگیری کرد.

علاوه بر فاضلاب ورودی، کیفیت خروجی پساب و میزان آلاینده‌هایی که باید حذف شوند نیز در تهیه و تنظیم تجهیزات و همچنین قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی مؤثر هستند.

انواع روش تصفیه فاضلاب‌ صنعتی

به‌طورکلی و بدون آنکه نوع پساب ایجاد شده را در نظر بگیریم، روش‌های متفاوتی برای تصفیه پساب از طریق دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی وجود دارد که به طور خلاصه در ادامه به هرکدام اشاره کرده‌ایم:

انواع روش تصفیه فاضلاب‌ صنعتی

֎ تصفیه فیزیکی فاضلاب و پساب

تصفیه فیزیکی یا مکانیکی پساب که به‌عنوان مرحله پیش تصفیه نیز شناخته می‌شود، فرایندی است که ذرات جامد بزرگ و معلق از فاضلاب توسط تجهیزات مکانیکی حذف می‌گردد. باتوجه‌به نوع و میزان ذرات، از روش‌های فیلتراسیون، هوادهی، آشغال‌گیری و رسوب‌گیری برای ته‌نشین شدن آلاینده‌ها استفاده می‌شود. در این فرایند حدود 30 تا 40 درصد آلاینده‌های اصلی و ذرات جامد به‌طورکلی از فاضلاب حذف خواهند شد.

֎ تصفیه شیمیایی فاضلاب و پساب

در این فرایند، از انواع حوضچه‌ها و مخازن مخصوص برای تزریق کردن مواد شیمیایی به فاضلاب استفاده می‌شود. بسته به میزان آلاینده‌های موجود و نوع مواد و ترکیبات پساب، این مواد شیمیایی تعیین می‌شوند. در این فرایند از روش‌های گندزدایی، خنثی‌کردن و لخته‌سازی آلاینده‌ها استفاده می‌شود. پیش از انجام فرایند تصفیه شیمیایی، با بررسی آلاینده‌های موجود در فاضلاب صنعتی و حجم آن، دوز و حجم مواد شیمیایی برای تزریق و از بین بردن آلاینده‌ها تنظیم می‌گردد.

֎ تصفیه بیولوژیکی (زیستی) فاضلاب و پساب

پس از اجرای فرایندهای تصفیه فیزیکی و شیمیایی، فاضلاب باقی‌مانده وارد مرحله تصفیه بیولوژیکی می‌شود. برای از ین بردن آلاینده‌های باقی‌مانده و تصفیه نشده، از روش‌های هوازی و بی‌هوازی بهره می‌گیرند. میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌های بی‌هوازی، شروع به تجزیه آلاینده‌های تجزیه‌ناپذیر می‌کنند و پس از آن، از باکتری‌های هوازی برای تجزیه باقی‌مانده آلاینده‌ها استفاده می‌شود. مانند سایر فرایندها، در فرایند تصفیه بیولوژیکی نیز، تجهیزات و روش‌ها طبق نوع فاضلاب، نوع و میزان آلاینده‌ها طراحی و تنظیم می‌گردند.

مراحل تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی به‌گونه‌ای اجرا می‌شود که تمامی آلاینده‌های و مواد شیمیایی خطرناک از فاضلاب حذف گردد و پساب برای بازگشت به محیط‌زیست یا استفاده مجدد در برخی صنایع، از کیفیت مطلوبی برخوردار شود. همان‌طور که توضیح دادیم، عواملی مانند میزان پساب و نوع مواد آلی موجود در ترکیبات آن، تعیین‌کننده روش‌ها و تجهیزاتی هستند که برای تصفیه در نظر گرفته می‌شود.

مراحل تصفیه فاضلاب صنعتی

به‌طورکلی و خلاصه مراحل تصفیه فاضلاب توسط پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی را به شرح زیر توضیح داده‌ایم:

    • آشغال‌گیری ابتدایی یا پیش تصفیه (Pre-treatment): تقریباً تمامی منابع آب در فاصله‌ای دور از محل تصفیه‌خانه قرار گرفته‌اند و در نتیجه باید از طریق کانال‌ها و لوله‌ها به این محل منتقل شوند. در این مرحله، از آشغال‌گیرها و ته‌نشین کننده‌های درشت عبور کرده و تمامی مواد درشت مانند چوب و خاشاک حذف می‌گردند. با جداسازی زباله‌های درشت، از فرسودگی و اصطکاک تجهیزات و گرفتگی لوله‌های انتقال‌دهنده جلوگیری می‌شود. فرایند درگیر در این مرحله فیزیکی یا مکانیکی است.

    • تصفیه اولیه (Primary treatment): در این مرحله پس از گذشت از مرحله پیش تصفیه، فاضلاب در داخل حوضچه‌ها و مخازن ویژه‌ای نگهداری می‌شوند. در این حالت، آلاینده‌ها و جامدات سنگین رسوب‌ کرده و ته‌نشین می‌شوند. مواد سبک‌تر مانند گریس و روغن بر روی سطح آب شناور می‌مانند و توسط تجهیزات مخصوص جمع‌آوری یا حذف می‌گردند. در این مرحله پس از تعیین کیفیت، مشخص می‌شود که آیا فاضلاب قابلیت خروج و تخلیه را دارد یا اینکه لازم است وارد فاز بعدی یعنی تصفیه ثانویه شود. فرایند درگیر در این مرحله فیزیکی و شیمیایی است.

    • تصفیه ثانویه (Secondary treatment): در این مرحله حدود 85 درصد از مواد آلی خطرناک و مخرب زیستی حذف می‌گردند. در این مرحله بیشترین استفاده از فرایند بیولوژیکی از طریق روش لجن فعال هوازی و بی‌هوازی صورت می‌گیرد.

    • تصفیه سوم یا پیشرفته (Tertiary treatment): در این مرحله ممکن است از سه فرایند فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی استفاده گردد تا تمامی آلاینده‌های باقی‌مانده نیز حذف شده و آب برای تخلیه به کیفیت مناسب و مدنظر برسد. در این مرحله برای بهبود کیفیت فاضلاب صنعتی از فرایند ضدعفونی استفاده می‌شود که ممکن است در این فرایند ازن، اشعه UV، کلر و یا ترکیبی از آنها مورداستفاده قرار بگیرد. در نهایت و در صورت رسیدن به کیفیت استاندارد، فاضلاب تخلیه می‌شود.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی برای انواع صنایع

همان‌طور که اشاره کردیم، صنایع مختلف باتوجه‌به نوع فعالیت، میزان و نوع متفاوتی از فاضلاب صنعتی را تولید می‌کنند و در نتیجه، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی هرکدام باید طراحی مخصوص به آن صنعت را داشته باشد. از انواع پکیج‌های تصفیه فاضلاب صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی برای انواع صنایع

    • پکیج تصفیه فاضلاب کشتارگاه

    • دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی صنایع نساجی

    • پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

    • پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی صنایع پالایشگاهی و نیروگاه‌ها

    • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع قند

    • پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی

    • پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی صنایع مواد غذایی

    • دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی شرکت‌های داروسازی

    • پکیج تصفیه فاضلاب شهرک‌های صنعتی

    • پکیج تصفیه فاضلاب آبکاری

    • پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی دامداری

    • دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی آلومینیوم‌سازی

    • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع پتروشیمی و فولاد

طراحی و قیمت دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی

در طراحی و ساخت انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی برای هر یک از صنایع و کارخانجات، پارامترهای مشخصی در نظر گرفته می‌شوند که به طور خلاصه می‌توان از میان این پارامترها به موارد مهم زیر اشاره کرد:

طراحی و قیمت دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی

    • میزان PH آب

    • ظرفیت مخازن

    • دمای محیط و آب

    • متریال به‌کاررفته در ساخت بدنه دستگاه

    • میزان مقاومت بدنه در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت، نور خورشید و غیره

    • نوع و میزان تولید فاضلاب و پساب در یک ماه یا یک سال

    • مقدار و حجم پساب ورودی به پکیج تصفیه

    • ابعاد و اندازه موردنیاز در ساخت پکیج و همچنین فضای کارخانه

    • قدرت و کیفیت سطح سیستم‌های کنترلی و میزان حرفه‌ای بودن تجهیزات

    • تنوع سیستم‌ها و تجهیزات لازم برای طراحی و ساخت پکیج

    • نوع آلاینده‌ها و مواد شیمیایی موجود در فاضلاب صنعتی

    • برند قطعات

    • درجه تصفیه سازی فاضلاب

    • تعداد و کیفیت اتصالات، لوله‌ها و کانال‌های ورودی و خروجی

و بسیاری موارد دیگر که علاوه بر طراحی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی تأثیرگذار هستند. توجه داشته باشید که بهتر است برای تهیه انواع پکیج تصفیه فاضلاب به شرکت‌های معتبر که در فروش پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی از سابقه و تجربه بالایی برخوردار هستند مراجعه کنید چرا که خرید پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی از شرکت‌های نامعتبر که پشتیبانی و کیفیت موردنظر را ارائه نمی‌دهند، علاوه بر هدررفت سرمایه، در فرایند تصفیه فاضلاب صنعتی کارخانجات، صنایع و کارفرمایان را با مشکلات و زیان‌های بسیاری مواجه خواهند کرد.

واحدهای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

در طراحی و تولید برای فروش پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، باتوجه‌به موادی که در بخش قبل ذکر کردیم، ممکن است از واحدها و تجهیزات زیر استفاده شود:

واحدهای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

    • واحد آشغال‌گیر که از ورود ذرات و زباله‌های جامد و درشت به لوله‌های و گرفتگی کانال‌های ورودی جلوگیری می‌کند.

    • تجهیزات دانه گیر برای جلوگیری از ریزذرات مانند شن و ماسه که موجب گرفتگی دیفیوزرها و درنتیجه پرشدن سایر تجهیزات پکیج می‌شود.

    • تجهیزات متعادل ساز جهت جلوگیری از هرگونه شوک هیدرولیکی و آلی به دلیل تغییر کیفیت و کمیت فاضلاب ورودی.

    • واحد پمپاژ برای انتقال و پمپاژ فاضلاب صنعتی جهت ورود به پکیج، باتوجه‌به این که معمولاً کانال‌های انتقال‌دهنده فاضلاب در سطحی پایین‌تر از سطح پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی قرار می‌گیرند.

    • تجهیزات هوادهی برای پیشبرد فرایند بیولوژیکی جهت از بین بردن آلاینده‌ها از طریق باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها.

    • واحد آنوکسیک و بی‌هوازی برای حذف نیترات و فسفات موجود در فاضلاب صنعتی.

    • واحد ته‌نشینی جهت جداسازی آلاینده‌های باقی‌مانده از مرحله هوادهی و ته‌نشینی آن در این مخازن.

    • تجهیزات کلرزنی جهت میکروب‌زدایی و ضدعفونی‌ کردن در مرحله آخر از تصفیه فاضلاب صنعتی.

    • ایستگاه فیلتراسیون از نوع شنی برای جداسازی ذرات معلق و از نوع کربنی برای بوزدایی فاضلاب صنعتی. علاوه بر تجهیزات معمول فیلتراسیون، استفاده از تجهیزات پیشرفته فیلتراسیون همچون سیستم های اسمز معکوس (RO)، یکی از فرایندهای پرکاربرد در تصفیه پساب های صنعتی دارای ذرات محلول که با سایر فرایندها قابل جداسازی نیستند، می‌باشد. در این روش، به وسیله یک غشاء نیمه تراوا، تمام ذرات محلول موجود در آب قادر به جداسازی هستند. در ویدئویی که در ابتدای این مطلب قرار داده شده است چگونگی عملکرد این فرایند نشان داده شده است.

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی پاک پساب اقلیم

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی که توسط شرکت مهندسی پاک پساب اقلیم ارائه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی پاک پساب اقلیم

  • طراحی علمی بر مبنای ضوابط هیدرولیکی و فرایندی
  • همکاری با خریداران به منظور ارائه بهترین پیشنهاد با توجه به وضعیت محل نصب
  • امکان ارائه پکیج با متریال‌ متنوع برای بدنه
  • ارائه پکیج با تجهیزات الکترومکانیکال سفارشی
  • ارائه تجهیزات رزرو در پکیج به منظور کاهش استهلاک و افزایش عمر تجهیزات
  • ارائه واحدهای نگهداری و هضم لجن درون مخازن تصفیه
  • حداقل انتشار بوی نامطبوع به دلیل تجهیز واحدهای متعادل‌ساز و هضم لجن به أدوات تزریق هوا
  • ارائه پکیج‌های دفنی و غیر دفنی
  • ارائه تابلوهای برق هوشمند با سیستم‌های کنترلی و هشداردهنده
  • ارائه ایستگاه پمپاژ به منظور تحویل پساب تصفیه شده به محل مصرف یا دفع
  • اجرای أنواع روش های تصفیه فاضلاب منطبق بر کیفیت و کمیت فاضلاب ورودی و کیفیت مورد نظر پساب تصفیه شده
  • نصب و راه اندازی و آموزش اپراتوری به وسیله تیم فنی شرکت
  • مصرف بهینه انرژی در پکیج ها
  • تاکید بر حداقل فضای مورد نیاز جهت پکیج در طراحی ها
  • استحکام بدنه پکیج ها با توجه به استانداردهای تولیدبهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت تصفیه
  • کارایی بالا در انواع محیط‌های صنعتی
  • کیفیت بالا در اتصالات، مخازن و لوله‌ها
  • تضمین کیفیت پساب خروجی
  • نصب و راه‌اندازی سریع و آسان
  • عدم نیاز به اپراتور متخصص
  • مقاومت در برابر شوک‌های هیدرولیکی و آلی و عدم تغییر کیفیت
  • آب‌بند بودن پکیج برای جلوگیری از نفوذ بو به خارج مخازن
  • دربسته بودن حوضچه‌های میانی و جلوگیری از ورود آشغال به داخل آنها
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی
  • یکسال گارانتی محصول
  • 10 سال خدمات پس از فروش و حمایت از خریدار در تمام مراحل بهره برداری

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی چقدر است؟

برای تعیین قیمت دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی باید به مواردی توجه داشت چرا که قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بر اساس این پارامترها برآورد می گردد:

֎ نوع فاضلاب ورودی

فاضلاب ورودی به سیستم تصفیه از لحاظ آنالیز کیفی تاثیر بسزایی در ساخت پکیج دارد. به عنوان مثال فاضلاب صنایع کشتارگاه با صنعت دارسازی کاملا از لحاظ کیفی متفاوت بوده و برای حذف آلاینده ها و ترکیبات موجود در هر کدام نیاز به فرآیند متفاوتی می باشد. بنابراین نوع فاضلاب ورودی در تعیین قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بسیار تاثیرگذار میباشد.

֎ جنس بدنه پکیج

جنس و متریال مورد استفاده در ساخت بدنه پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی نیز یکی از موارد بسیار موثر در تعیین قیمت میباشد. بدنه پکیج ها از جنس پلی اتیلن، فلز و فایبرگلاس می باشد. با توجه به قیمت مواد خام اولیه مانند ورق های فولادی، پلی اتیلن و … قیمت سازه پکیج نیز برآورد قیمت میگردد.

֎ دبی فاضلاب ورودی

میزان فاضلاب ورودی یا همان شارش حجمی فاضلاب، در برآورد ابعاد و نقشه پکیج اثر گذار است. همانطور که مشخص است هر چقدر دبی فاضلاب ورودی بالاتر باشد ابعاد پکیج نیز بزرگتر بوده و به تبع آن نیز قیمت پکیج بالاتر خواهد بود.

֎ تجهیزات و قطعات پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

این مورد یکی از مواردی است که می توان گفت در هر خریدی تاثیر گذار می باشد. اینکه بخواهیم از چه تجهیزاتی و از چه برندهایی استفاده نماییم. استفاده از تجهیزات با برند معتبر و با کیفیت از مواردی می باشد که باید همیشه به آن توجه داشت و هیچگاه کیفیت و امنیت سیستم را به دلیل ارزان بودن فراموش نکرد.

تجهیزات و قطعات پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

با توجه به موارد بالا برای تعیین قیمت پکیج مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را جهت برآورد قیمت سیستم بهینه جهت تصفیه فاضلاب صنعتی راهنمایی نمایند.

خرید پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی پاک پساب اقلیم

شرکت مهندسی پاک پساب اقلیم با ارائه محصولات تخصصی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب، بهره مند از توان علمی، نگرش تخصصی و تجربه اجرایی و با دارا بودن تیم مهندسی طراحی، نصب و بهره برداری از انواع پکیج تصفیه فاضلاب، تجربه و دانش ارزشمندی را در حوزه ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی در اختیار دارد.

پیشینه طراحی ده ها واحد تصفیه فاضلاب برای انواع فاضلاب صنعتی، پشتوانه گستردگی دانش و تجربه این شرکت است. این مسئله، موجب ارائه سیستم های بهینه هم از جهت اقتصادی و هم از جهت فنی در کنار تضمین کیفیت محصولات و پشتیبانی ده ساله از مشتریان خود، به خریداران پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی گردیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط